تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

پژوهش حاضر با هدف شناسايي عوامل مؤثر بر به كارگيري خدمات"موبايل بانك" با استفاده از مدلي كه بر اساس مدل پذيرش فن آوري وتئوري انتشار نوآوري، طراحي و با نظرخواهي از استادان و صاحبنظران بانكي، بومي گرديده، تهيه شده است. اين مدل، عوامل مؤثر بر به كارگيري خدمات موبايل بانك را به سه بخش  ويژگيهاي فن آ وري موبايل بانك، ويژگي هاي روان شناختي و ويژگي هاي جمعيت شناختي تقسيم بندي  مي كند. 

در اين پژوهش، با استفاده از روشتوصيفي-  پيمايشي، نمونه اي متشكّل از 666 نفر از مشتريان بانك تجارت در معرض سؤال قرار گرفته اند و با استفاده از آمار توصيفي و استنباطي، به بررسي عوامل مؤثر بر كاربرد خدمات موبايل بانك  پرداخته  شده است.  

با توجه به نتايج پژوهش، از بين ويژگي هاي فن آوري موبايل بانك، به ترتيب اولويت، متغيرهاي سازگاري، هزينة استفاده، قابليت آزمون و سودمندي، مؤثرتر هستند؛ در حالي كه پيچيدگي و ريسك درك شده، در اين امر، تأثير چنداني ندارند. 

از بين ويژگي هاي روان شناختي، به ترتيب اولويت، خطرپذيري و طرز فكر پيرامون تغيير از عوامل مؤ ثر هستند؛ در حالي كه رهبري عقيده در اين مورد، تأثير چنداني ندارد

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 31
سال انتشار: 1389
حجم فایل: 376KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع