تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

با رقابتی شدن صنعت بانک داري و عدم تمایز محصولات، کیفیت خدمات به عنوان مزیت رقابتی شناخته شده است و تأثیر مستقیمی بر رضایت مندي مشتریان دارد. اطلاع از تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان و روابط حاکم بر آ نها ضمن این که نقاط ضعف و قوت یک سازمان را آشکار م یسازد، زمینه را براي اتخاذ راهبردهاي مناسب و ارتقاي سطح عملکرد فراهم م یآورد. در این راستا پژوهش حاضر با هدف شناخت مه مترین عوامل تأثی رگذار بر کیفیت خدمات بانکی و در نهایت رابط هي این ابعاد با رضایت مندي مشتریان و ارائه ي راهکار انجام شده است. به همین منظور پرسش نام هاي  با استفاده از مدل سروکوال و بهر هگیري از متغی رهاي تأثیر گذار بر خدمات الکترونیک طراحی شد و در شهر تهران با حجم نمون هي 483 نفر، از مشتریان سه بانک برتر خصوصی ایران جم عآوري گردید و با روش مدل سازي معادلات ساختاري و استفاده از نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که ادراکات مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیک تأثیر مثبتی بر میزان ترجیح نسبت به خدمات سنتی دارد و از طرفی ادراکات مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیک تأثیر بیشتري نسبت به ادراك مشتریان از کیفیت خدمات سنتی بر رضایت مشتریان دارد  .

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 27
سال انتشار: 1390
حجم فایل: 300KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع