هدف اصلي اين تحقيق مطالعه كاركردهاي آميختـه بازاريـابي خـدمات در افـزايش كيفيـت خـدمات و افـزايش بازاريابي جديد بورس اوراق بهادار تهران ميباشد. بـر طبق سؤالات مطرح شده و بر پایه این واقعیت که محقق در تلاش برای بررسی های تفاوت ها و شباهت های یافته های تحقیق با قالب منابع میباشد. روش ايـن تحقيـق هـدف ايـن مقالـه بـر مبنـاي روش تحقيـق قـرار دارد. روش این تحقیق توصیفی_پيمايشي است و براي تكميل اطلاعات در مورد موضوع مورد مطالعه رويكـرد كيفـي را بـراي انتخـاب نمونه ها، جمع آوری داده ها تحلیل و نتيجه گيري و پاسخ به سوالات تحقيق مورد استفاده قرار داده ايـم. بـر طبـق سوالات تحقیق در این مطالعه روش جمع آوری داده ها به بحث و گفت و گو به اسناد و مصاحبه ها عمیق محدود شد . چون اندازه و تعداد نمونه نامشخص بود از اشباع نظريه به عنوان روش نمونه گيري استفاده شـد و بـراي افـزايش اعتماد و اعتبار تحقیق با تمام دپارتمان های مرتبط که درگیر این موضوع بودند مصاحبه صورتت گرفت. برای تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از رویکرد کیفی و روش مایلز و هوبرمن بهره مند شدیم. نتایج بدست آمده از تحقیق نشان داد ، آمیخته های بازاریابی خدمات کاملا در اوراق بهادار بورس تهران کاربرد فراوانی داشته همچنین در افزایش کیفیت خدمات تاثیر خیلی زیلدی داردو همچنین نتایج بدست آمده از 5 سوال تحقیق، سه عامل (نقدينگي و شفافيت، تصويب دستورالعمل ها و قـوانين و مقـررات تـسهيل كننـده سـرمايه گـذاري، تنـوع شرکت های پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران) را به عنوان آمیخته های جدید بازاریابی مالی مطرح کرده اند.