تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

مطالعه حاضر، در حوزه فعالیتهای ارتباطیِ مرتبط با برند سازی در سازمانها و با محوریت تصمیمات بازاریابی در رابطه با ارتقای عملکرد برند طرح و اجرا شده است. هدف اصلی پژوهش، ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویرذهنی شرکت و عملکرد برند است. به این منظور، صنایع غذایی استان کردستان به عنوان جامعه آماری و 384 نفر از مصرف کنندگان محصولات نوشیدنی شرکت ایستک به عنوان نمونه آماری لحاظ و مورد و مطالعه قرار گرفته است. به لحاظ رو ش شناسی، پژوهش حاضر از نوع پیمایشی - کاربردی بوده و مبتنی بر روش های توصیفی است. داده های مورد نیاز، از طریق پرسشنامه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی دانکن (2005) ، ارزش ویژه برند آکر (1991)، تصویر ذهنی شرکت کیم و هیون(2010) و عملکرد برند اوکاس و ان جی ا (2006)، جمع آوری گردید. اعتبار این آزمون ها به صورت صوری و با نظر اساتید بررسی مجدد شده و در نهایت شامل 33 سوال تنظیم و توزیع گردید. پایایی کلی آزمون نیز با توجه به آلفای کرونباخ، برابر با 895/. محاسبه و تایید گردید. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری؟، در نرم افزارهای علوم اجتماعی و روابط ساختاری خطی ، نشان داد که متغیر های مطرح شده پیش بینی های  مناسبی از ارزش ویژه برند هستند. لذا می توان اذعان نمود که ارتباطات یکپارچه بازاریابی ، تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند، به طور قابل توجهی ارزش ویژه برند را تبیین مینمایند. سایرنتایج، حاکی از برازش و درجه تقریب مناسب مدل پیشنهادی در جامعه مورد مطالعه است.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 22
سال انتشار: 1393
حجم فایل: 532KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع