تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

امروزه سازمانها بیش از پیش، نیازمند روش‌های متعدد موثر برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این امر به دلیل استفاده بسیاری از شرکت‌ها از ارتباطات یکپارچه بازاریابی است. مسئله اساسی پژوهش حاضر این است که شبکه بانکی کشور به موسسات مالی و اعتباری، چگونه می‌توانند به طور مناسب از مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه بازاریابی استفاده نمایند. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی مولفه های موثر و ارتباطات یکپارچه بازاریابی است. پژوهش حاضر، از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی_تحلیلی (از شاخه مورد پژوهی) و در آن از ابزار مصاحبه نیمه ساختار یافته و تکنیک تحلیل تم استفاده شده است. روش نمونه گیری این پژوهش، قضاوتی گلوله برفی است. جامعه مورد نظر، متشکل از کارشناسان سه واحد روابط عمومی و تبلیغات، توسعه بازار و مرکز پژوهشات و برنامه ریزی ساختمان مرکزی بانک ملت است. تعداد نمونه، برابر ۱۰ نفر است. نتایج نشان می‌دهد که بانک ملت در جای یکپارچگی چندان موفق نبوده است باید بیش از پیش به این رویکرد بها دهد.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 18
سال انتشار: 1391
حجم فایل: 280kb
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع