تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

اﻣﺮوزه در ﺑﺎزارﻫﺎي جهانی، ﺑﺮﻧﺪﻫﺎي ﻣﻮﻓﻖ به ﻣﻨﻈﻮر ﺣﻔﻆ ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ، ﺑﺎﻳـﺪ ﺗﺼـﺎوﻳﺮ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰي را از ﺧﻮد ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ بگذارند. هدف از این پژوهش بررسی راﺑﻄﺔ ﺑﻴﻦ ارزش وﻳﮋة ﺑﺮﻧﺪ و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮدروي ﺳﻤﻨﺪ ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﻣﻴﺎﻧﺠﻲ ﺳﺮﻣﺎﻳﺔ  اﺟﺘﻤﺎﻋﻲاﺳﺖ. جامعه آماری این پژوهش شامل خریداران خوردروی سمند در منطقه 5 شهر تهران است که در این پژوهش420 پرسشنامه به روش نمونه گیری در دسترس در اختیار مراجعه کنندگان به نمایندگی های ایران خودرو و نمایشگاه های اتومبیل قرار گرفت و 385 پرسشنامه برگشت داده شد. .داده ﻫﺎ از ﻃﺮﻳـﻖ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ و ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ اي ﮔﺮدآوري شدند. ﺑـﺮاي آزﻣـﻮن ﻓﺮﺿـﻴﻪ ﻫـﺎي ﭘـﮋوﻫﺶ ، ﻣـﺪل، ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري و ﺑـﻪ وﻳـﮋه ﺗﻜﻨﻴـﻚ ﺗﺤﻠﻴـﻞ ﻣﺴـﻴﺮ ﺑـﻪ ﻛﺎر ﮔﺮﻓﺘـﻪ ﺷـﺪه  و ﺑـﻪ اﻳـﻦ منظور از نرم افزارهای آماری SPSS نسخه 17 و SmsrtPLS استفاده شده است. نتایج بدست آمده حاکی از این است که ارزش ویژه برند بر سرمایه اجتماعی و تصویر برند اثر معناداری دارد و همچنین سرمایه اجتماعی نیز به تصویر برند تاثیر معناداری میگذارد.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 21
سال انتشار: 1396
حجم فایل: 735KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع