تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

از آنجا ارزش ویژه نام تجاری در تدوین استراتژی کسب و کار کمک شایانی کرده و در بلند مدت به سودآوری سازمان ها منجر میشود، بنابراین شناسایی تاثیر شخیت نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مشتریان بسیار مهم است. اما از آنجایی که با تاثیر مستقیم شخصیت برند با ارزش ویژه برند مستندات کمی وجود دارد، از این رو با توجه به ادبیات موضوع تحقیق و پیشینه تحقیقات گذشته، از مفاهیم اعتماد به برند ونگرش به برند به عنوان متغیر های میانجی در رابطه غیر مستقیم شخصیت برند بر ارزش ویژه برند استفاده شد. جامعه آماری تحقیق را 384 نفر از مشترکان اپراتور "همراه اول" در منطقه 5 تهران را در بر میگیرد. ابزار گردآوری داده در این تحقیق، پرسشنامه می باشد که از پایایی و روایی مورد نظر برخوردار میباشد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق نیز از روش حداقل مربعات جزئی و به کمک نرم افزار Smsrt PLS نسخه دو استفاده شد. نتایج تحقیق حکاین از وجود اثر مثبت اما غیر مستقیم شخصیت برند بر ارزش ویژه برند دارد. هچنین اثر مستقیم متغیر های اعتماد به برند و نگرش به برند بر ارزش ویژه برند مورد تایید قرار گرفت.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 20
سال انتشار: 1395
حجم فایل: 1.03MB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع