تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

رقابت در بازار محصول بهعنوان یک عامل حیاتی در اتخاذ تصمیمات افشا ی اطالعات توسط شرکتها میباشد هدف این پژوهش بررسی ارتباط ب ین سطح افشای مسئولیت اجتماعی شرکتها و رقابت بازار محصول می باشد جامعه مورد مطالعه بدون نمونه گیری شامل صنایع شیمیایی فرآوردههای نفتی و سیمانی پذی رفته شده در بورس اوراق بهادر تهران 54 شرکت میباشد که برای دو دوره مالی 1390 و 1391 مورد بررسی قرار گرفته سطح افشای مسئولیت اجتماعی شرکتها با استفاده از تحلیل محتوای گزارش ساالنه هیأتمدیره و رقابت بازار محصول با استفاده از شاخص هرفیندال_ هیرشمن اندازهگیری شده است برای آزمون فرضیات از سلیقه رگرسیون چند متغیری به روش داده های ترکیب ی و نرم افزار 7 Eviews استفاده شده نتایج این پژوهش نشان می دهد بین سطح افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و رقابت بازار محصول ارتباطی معنی داری وجود ندارد همچنین بین سطح افشای عملکرد اجتماعی و زیستمحیطی شرکت با رقابت بازار محصول ارتباط معناداری وجود ندارد

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 22
سال انتشار: 1394
حجم فایل: 984KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع