تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

به دلیل ورود تجارت به بازارهاي مجتمع و یکپارچه که از کانالهاي ارتباطی بدون سیم و وسیله هاي ارتباطی قابل حمل از جمله تلفن هاي موبایل استفاده میکنند، محیط تجارت الکترونیک هر روز در حال پیچیدگی و پویایی بیشتر است. ایدههاي نو و بدیع تجارت الکترونیک پویاي امروز میتواند روشها و مدلهاي کارا و مفیدي در معاملات تجاري، مخصوصا در مرحله شناسایی نیاز، تبلیغات، شناسایی محصول و عرضهکننده آن، انجام مذاکره و توافق، ارائه دهد. یکی از راهحلهاي تجارت الکترونیک، به کارگیري عاملهاي نرم- افزاري تبلیغاتی با قابلیت یادگیري و تصمیمگیري هوشمندانه است، که میتوانند در خرید و فروش، ارائه پیشنهاد در مناقصهها و حراجها، مذاکره و عقد قرارداد به کار گرفته شوند. عاملهاي نرمافزاري تبلیغات هوشمند، واسطههایی هستند که آرزوي بشر را براي انجام خودکار بسیاري از فعالیتها در تجارت محقق نمودهاند. عاملها براي انجام خودکار کارهاي وقتگیر و تکراري کاربران، جستجوها، توصیه ها و همچنین بازیابی و مدیریت اطلاعات کسبشده براي فرایند خرید و فروش به کار گرفته می شوند و همچنین در توسعه و گذار مراحل گوناگون فرایند رفتار خرید مشتري، از روش سنتی به روشهاي سازگار با تجارت مدرن الکترونیک بسیار موثر بودهاند. در این مقاله سعی بر تعریف اثر تبلیغات در بهبود و کیفیت فعالیت تجاري به شکل الکترونیکی درایران می باشد. همچنین با تمرکز بر تجارت الکترونیک در انواع فروشگاههاي اینترنتی، حراجهاي برخط و تجارت b2b در هر کدام از این فرایندها تشریح می شود

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 8
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع