با توجه به اهمیت نیروی انسانی بعنوان مهمترین سرمایه سازمانی تئوری " برندینگ کارفرما" مبتنی بر داده های مکانی ، بهترین راهبرد مدیریتی سازمانها با رویکرد بو می می باشد . با توجه به گذر از دوران 14سالگی و نیاز به اجرای پروژه های خلاقانه و نوآور در سطح منطقه ایی و کشوری ضروری می باشد . تغيرات در اصلاح ساختاری سازمانها بعنوان مراکز صف خدمت رسانی به مردم که موجبات تغییرات بنیادین در کمک به بهبود سطح معیشتی مردم با رویکرد جبران خسارات وارده به طبیعت (زمین) در سطح ملی (داخلی) و فرا ملیتی (بیرونی) را به ارمغان آورد. افزایش سطح مطلوبیت در سطح جامعه و اذهان مصرف کننده (عموم مردم) شرط بقا و عبور از این کار زار می باشد ، در این مقاله سعی شده با تشریح ساده برند سازی بهمراه ذكر داستان هایی برای شناخت مفهومی به این سوال پاسخ داده شود که در اینجا چه چیزی برند می شود؟