این تحقیق با هدف بررسی تاثیر جذابیت برند کارفرما بر شهرت سازمان انجام شده است.به این منظور پس از مرور مبانی نظری در این زمینه، نسبت به شناسایی فاکتورهای جذابیت برند کارفرما و ارائه مدل مفهومی مناسب برای سنجش و تائید این روابط اقدام نمودیم. یک پرسشنامه 21 سؤالی در اختیار 122 تن از کارکنان و مدیران بانک ملی قرار داده شد که تعداد 261 پرسشنامه تکمیل و برگردانده شد. این تحقیق از نظر هدف، پژوهشی کاربردی ودر دسته تحقیق های علی قرار داد. جهت بررسی فرضیه های مطرح شده و تجزیه و تحلیل های آماری از روش میدانی استفاده شده است. برای آزمون فرضیه ها از روش معادالت ساختاری و از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاکی از آن بوده است که اعتماد برند تاثیر معناداری بر جذابیت برند کارفرما دارد. و همچنین جذابیت برند کارفرما تاثیر معناداری بر شهرت سازمان دارد. و در نهایت تمایز برند و پرستیژ برند تاثیر معناداری بر جذابیت برند کارفرما ندارد.