تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

در محیط رقابتی و پرچالش امروزی سازمان ها بیش از هر چیز به ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تاکید می‌کنند. بازاریابی سنتی در تئوری و عمل، همواره بر جذب مشتریان جدید و فروش تاکید می کرده است. اما امروزه این دیدگاه تغییر یافته و واقعیت های جدیدی پیش روی شرکت ها گشوده شده است. ترکیب جمعیتی جوامع در ابعاد مختلف دچار تغییرات بارزی شده است. از سوی دیگر رفتار شرکت‌های رقابت بسیار پیچیده شده و تعداد زیادی از صنایع با مازاد ظرفیت روبرو هستند. بنابراین دیگر شرکت‌ها نمی‌توانند به جذب مشتریان جدید همانند گذشته بپردازند. در چنین فضایی، بازاریابی نوین، شرکت‌ها را علاوه بر تلاش برای برای کسب مشتریان جدید، به حفظ و نگهداری مشتریان کنونی و ایجاد روابط دائمی با آنها رهنمون می سازد..بنابراین نگهداری و تقویت وفاداری مشتری در راستای محصولات یا خدمات یک شرکت ، عموما نکته اصلی و مرکزی فعالیت های بازاریابی شده است .وفاداری مشتری، می تواند منجر به هزینه های بازاریابی پایین تر شود، مشتریان بیشتری را جذب کند و روی معامله موثر باشد .به علاوه، مشتریان وفادار، تبلیغات دهان به دهان را به سرعت رواج داده، با استراتژی های رقیبان مقابله میکنند و فواید بیشتری را ایجاد میکنند.در همین راستا در این مقاله ابتدا ضمن بررسی مفاهیمی شامل مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و وفاداری به برند به بررسی اشتباهات رایج در این حوزه پرداخته خواهد شد

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 20
سال انتشار: 1394
حجم فایل: 875KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع