تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

افزایش روز افزون بانک‌های تجاری موجب ایجاد نگرانی در خصوص جابجایی مشتریان به خصوص برای بانک‌های قدیمی و مشهور شده است. در میان این بانک‌ها بانک ملت با قیمت ۳۸ ساله و سرمایه ۵۰,۰۰۰ میلیاردی قرار دارد که این تحولات ممکن است باعث کاهش وفاداری مشتریان و گرایش آنها به سمت بانک‌های دیگر بشود. این مسئله موجب شد که در پژوهش حاضر به بررسی انواع موانع جابجایی و نقش آنها در ایجاد وفاداری برای مشتریان بانک ملت در سطح شهر تهران پرداخته شود. این پژوهش ،مطالعه کاربردی و از نوع توصیفی_ همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریان بانک ملت در شهر تهران می باشد که حداقل یک بار از خدمات این بانک استفاده کرده‌اند. تعداد نمونه مورد نیاز بر اساس فرمول کوکران نیز برابر با ۳۸۵ است. روش نمونه‌گیری پژوهش حاضر به شیوه نمونه گیری خوشه ای بوده و پرسشنامه تدوین شده در میان ۴۸۰ نفر از مشتریان شعبه مختلف شهر تهران توزیع شد و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری بر ارزش مدل و بررسی فرضیه ها مدنظر قرار گرفت. نتایج مربوطه نشان داد که اثر معنادار متغیرهای مختلف مربوط به موانع جابجایی( هزینه های جابجایی، دسترسی و جذابیت سایر گزینه‌ها مزایای اجتماعی مزایای اطمینان و مزایای رفتار ویژه) در وفاداری مشتریان بانک ملت شهر تهران مورد تایید قرار گرفته است.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 26
سال انتشار: 1398
حجم فایل: 716kb
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع