تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

هدف  از  انجام  پژوهش  حاضر  بررسی  اثر  متغیرهاي  کیفیت  خدمات  درك  شده،  تصویر  شرکت  و  رضایت مشتري بر وفاداري مشتري با در نظر گرفتن نقش تعدیل گري هزینه هاي جابجایی میباشد. مطالعه حاضر به لحاظ  هدف  کاربردي  و  به  لحاظ  روش  توصیفی  و  پیمایشی-تحلیلی  میباشد.  جامعه  آماري  پژوهش  شامل کلیه مشتریان شعب بانک سینا در سطح شهر مشهد است و حجم نمونه با توجه به مدل معادلات ساختاري 285نفر  تعیین  شد.  پرسشنامه  به  صورت  حضوري  بین  350نفر  از  مشتریان  شعب  بانک  سینا  در سطح  شهر مشهد توزیع گردید که از این تعداد 295پرسشنامه قابل استفاده بود. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدل یابی معادلات ساختاري و نرم افزاهايSPSS.22و AMOS.22استفاده گردید. نتایج نشان داد که از بین  فرضیات  پژوهش  تنها  نقش  تعدیلگرهزینههاي  جابجایی  بر  رابطه  بین  تصویرذهنی  شرکتو  وفاداري مشتري، رد و سایر فرضیات مورد تأیید قرار گرفتند. همچنین رضایت مشتري با ضریب مسیر 38/. مهمترین عامل  مؤثر  بر  وفاداري  مشتري  میباشد  و  اثر  تصویر  ذهنی  شرکت  و  رضایت  مشتري  بر  وفاداري  مشتري مثبت و معنادار می باشد. علاوه بر این نقش میانجی گري تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتري نیز در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است که نتایج بیانگر تأیید نقش میانجی گري این متغیرها می باش

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 23
سال انتشار: 1396
حجم فایل: 468KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع