تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

در تحقیق حاضر رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان به روش مدل یابی معادلات ساختاری، مورد تحلیل قرار گرفته است. نمودار آماری ۴۱۵ نفر از مشتریان بانک در شهر تهران بوده و داده‌های تحقیق توسط ابزار پرسشنامه با طیف ۵ گزینه‌ای لیکرت و ضریب پایایی۹۲۵ /۰ جمع‌آوری و سپس به آزمون فرضیات تحقیق پرداخته شده است. بر اساس یافته‌های مدل یابی معادلات ساختاری، متغیر 《کیفیت خدمات الکترونیکی》 در حدود ۸۰ درصد از تغییرات 《وفاداری مشتری》 را پیش‌بینی می‌کند.بنابراین 《کیفیت خدمات الکترونیکی 》در جامعه مورد نظر در سطح اطمینان ۹۵ درصد موجب افزایش 《وفاداری》 مشتریان می‌شود. همچنین نتایج به دست آمده از تحلیل روابط و تاثیرات متغیرهای تحقیق، نشان دادکه درصد رسیدن به وفاداری مشتریان از مسیر جلب رضایت مشتریان خدمات الکترونیکی ،چندین برابر بیشتر از رسیدن به وفاداری مشتریان از مسیر کسب اعتماد مشتریان است. بنابراین یکی از پیشنهادهای ارائه شده این است که بانک به منظور افزایش سود آوری، به جای سرمایه‌گذاری در مسیر کسب اعتماد مشتریان، با سرمایه‌گذاری در مسیر جلب رضایت مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات الکترونیکی ،می توان سریعتر به هدف وفاداری نمودن مشتریان دست پیدا کرد.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 12
سال انتشار: 1392
حجم فایل: 1.343MB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع