تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

هدف از این مطالعه، شناخت عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی و خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان بانکهای خصوصی است. به این منظور، دیدگاه ۴۲۰ مشتری از ۶ بانک خصوصی استان گلستان در سال ۱۳۹۰ که از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کرده‌اند از طریق پرسشنامه جمع آوری شد. نتایج پژوهش، به روش تحلیل عاملی تاییدی ،نشان داد که هفت عامل به ترتیب اولویت ،رضایت مشتری ،تصویر ذهنی ،کیفیت خدمات ،اعتماد، هزینه تعویض، ویژگی خدمت دریافتی و ارزش خدمات دریافتی در ایجاد وفاداری الکترونیکی مشتریان موثر بوده است. به علاوه ۴ مانع به ترتیب اولویت، فنی، امنیتی و حریم خصوصی، مالی- اقتصادی و فرهنگی- اجتماعی در وفاداری مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی نقش بازدارندگی داشته اند.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 18
سال انتشار: 1393
حجم فایل: 860KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع