تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

با در اختیار داشتن اطلاعات کافی از گروههاي مختلف مشتریان وخوشه بندي و طبقه بندي آنان میتوان فعالیتهایی از جمله برنامه ریزي بلند مدت و بازاریابی را به شکلی هدفمند طراحی و اجرا نمود که سازمان تا حد امکان به بهره وری برسد. مورد مطالعة این پژوهش، باشگاه مشتریان بانك ملت است. هدف از انجام این پژوهش، خوشه  بندي مشتریان به  گروههاي وفادار و غیر وفادار میباشد.داده هاي مورد بررسی در این پژوهش به اطلاعات ۱۰۳۰۰ نفر از اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت مربوط می‌شود. این داده ها شامل دو بخش اصلی اطلاعات دموگرافیک و اطلاعات مرتبط با سرویس‌های استفاده شده می باشد . روش پژوهش حاضر، توصیفی پیمایشی است و براي تجزیه و تحلیل اطلاعاات از تکنیك داده کاوي استفاده شده است که با توجه باه اهداف پژوهش و بررسی الگوریتم هاي مختلف موجود در این تکنیك، از الگوریتم هاي C5.0و Interactive CHAIDاستفاده شده است. از نتایج و الگوهاي به دست آماده می توان در جهت پیش بینی مشتریان تازه وارد و همچنین نیازهاي هر گروه از مشتریان استفاده کرد و در این میان بیاد به نقش گروههاي به دست آمده و اطلاعات دموگرافیك آنها نیز توجه داشت.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 20
سال انتشار: 1394
حجم فایل: 627KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع