تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری بر خودکارآمدی دانشآموزان پسر سال اول متوسطه بود. پژوهش حاضر نیمهآزمایشی و با استفاده از طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش حاضر کلیه دانشآموزان پسر مقطع متوسطه ناحیه 4 کرج بود که در سال تحصیلی 91-1392 در این ناحیه مشغول به تحصیل بودند. نمونهگیری در این پژوهش به صورت تصادفی خوشهای صورت گرفت. بدین صورت که از بین مدارس پسرانه مقطع متوسطه ناحیه 4 کرج 4 دبیرستان انتخاب و پس از انتخاب پرسشنامه خودکارآمدی در بین آنها توزیع و 92 نفر از افرادی که نمره پایینی در این آزمون گرفتند به صورت تصادفی انتخاب و به صورت تصادفی در 3 گروه آزمایش و کنترل 15 نفری جایگزین شدند. سپس الگوی چند محوری به مدت 8 جلسه در مورد گروه آزمایش اجرا شد.
گروه کنترل هیچ مداخلهای دریافت نکرد. دادههای حاصل با استفاده از نرم افزار spss16 و با روش تحلیل کوواریانس یکمتغیری مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بین دو گروه آزمایش و کنترل در متغیر خودکارآمدی حرفهای تفاوت معنیداری وجود دارد ) p<0.05 (. نتایج پژوهش حاضر نشان داد که مشاوره شغلی مبتنی بر رویکرد چند محوری، خودکارآمدی دانشآموزان را افزایش داده است.


واژگان كلیدي: مشاوره شغلي مبتني بر الگوي چند محوري, خودكارآمدي شغلي

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 8 صفحه
حجم فایل: 481 کیلوبایت
مقطع: کارشناسی ارشد
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع