باگسترش دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی در کشور همواره کیفیت آموزش به عنوان مساله اساسی تلقی می گردد .یکی از راههای اطمینان از کیفیهت آموزش و نیز ارتقا آن ،ارزشیابی مداوم اساتید می باشد. از آنجا که برای فعالیتهای اساتید هدف های مختلفی وجود دارد ، به همان نسبت نیز ملاک های متفاوتی جهت سنجش میزان تحقق اهداف وجود دارد.درپژوهش حاضر ابتدا شاخص های ارزیابی اساتید شناسایی و در قالب دو پرسشنامه یکی شاخص های ارزیابی اساتید از نظر دانشجویان و دیگری از دید مسئولین ارزیابی کننده طراحی گردید. سپس با استفاده از روش سلسله مراتبی AHP هر کدام از شاخص ها وزن دهی و در نهایت با ترکیب شاخص های دانشجویان و مرکز آموزشی و با استفاده از روش TOPSIS ، عملکرد اساتید ارزیابی و اساتید رتبه بندی شدند. در انتها نیز بها استفاده از نتایج بدست آمده و رتبه کسب شده اساتید پیشنهاداتی جهت بهبود کیفیت آموزشی اساتید و در مجموع دانشگاه ارائه می گردد.