یک رویکرد اخیر در مدیریت ارتباطات که سهم مهمی در ساخت ارزش ویژه برند شرکت دارد، برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی می باشد که به وسیله پیشرفت در اطلاعات و ارتباطات تسهیل میشود. در حال تحقیقات اندکی بر نقش ارتباطات جدید در صنعت هتلداری انجام پذیرفته است. علاوه بر این مطالعات گذشته به طور عمده بر عقاید مدیران مرکز داشته است همچنین این تحقیقات دیدگاه مشتریان و بررسی توام در متغیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوریهای پیشرفته را در نظر نگرفته است. بنابراین هدف این مقاله سنجش دیدگاه مشتریان و بررسی اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی مشتریان و بررسی اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند هتلها و همچنین در نظر گرفتن سازه چند بعدی ارزش ویژه برند که مرکب است از تصویر برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند، می باشد. به علاوه نقش تعدیل گر فناوری اطلاعات و ارتباطات در این رابطه مورد آزمون قرار گرفته است. یافته حاکی از وجود رابطه مثبت میان سازه های مورد مطالعه میباشد. نقش متغیر تعدیل گر فناوری ارتباطات پیشرفته تایید شد.