تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

یک رویکرد اخیر در مدیریت ارتباطات که سهم مهمی در ساخت ارزش ویژه برند شرکت دارد، برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی می باشد که به وسیله پیشرفت در اطلاعات و ارتباطات تسهیل می‌شود. در حال تحقیقات اندکی بر نقش ارتباطات جدید در صنعت هتلداری انجام پذیرفته است. علاوه بر این مطالعات گذشته به طور عمده بر عقاید مدیران مرکز داشته است همچنین این تحقیقات دیدگاه مشتریان و بررسی توام در متغیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری‌های پیشرفته را در نظر نگرفته است. بنابراین هدف این مقاله سنجش دیدگاه مشتریان و بررسی اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی مشتریان و بررسی اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند هتل‌ها و همچنین در نظر گرفتن سازه چند بعدی ارزش ویژه برند که مرکب است از تصویر برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند، می باشد. به علاوه نقش تعدیل گر فناوری اطلاعات و ارتباطات در این رابطه مورد آزمون قرار گرفته است. یافته حاکی از وجود رابطه مثبت میان سازه های مورد مطالعه می‌باشد. نقش متغیر تعدیل گر فناوری ارتباطات پیشرفته تایید شد.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 493KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع