پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان در شعب بانک پاسارگاد اهواز، صورت گرفته است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی، از نظر نوع داده، کمی و از نظر روش به صورت توصیفی_علی می باشد. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری شعب بانک پاسارگاد اهواز بوده که از این تعداد با استفاده از رابطه کوکران برای جوامع محدود، تعداد ۳۶۵ نفر از مشتریان به عنوان نمونه، در نظر گرفته شد. و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده که روایی محتوای آن توسط خبرگان اساتید و روایی سازه آن از طریق تحلیل عاملی تاییدی مورد بررسی واقع گردید. پایایی ابزار اندازه گیری به وسیله روش آلفای کرونباخ تایید شد. پرسشنامه ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده در اختیار پاسخدهندگان قرار داده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss و برای روش مدلسازی معادلات ساختاری از نرم افزار لیزرل استفاده شده. نتایج نشان داد که ارتباطات یکپارچه بازاریابی از میان ابعاد ارزش ویژه برند، بیشترین تاثیر را 0.74 بر آگاهی برند دارد.