تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

با توسعه فناوری اطالعات و ارتباطات در صنعت بانکداری، برخی از بانکها اقدام به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان حقوقی خود نموده اند. ظهور فناوری اینترنت بانک اشخاص حقوقی نمونهای از این خدمات است. الزمه موفقیت و پذیرش این خدمات مانند هر فناوری دیگری نیاز به مطالعه و شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پذیرش آن توسط کاربران دارد. در این مقاله ضمن مطالعه ادبیات تحقیق، مدل پذیرش فناوری )TAM )متناسب با فناوری بانکداری الکترونیک اشخاص حقوقی و برمبنای مصاحبههای انجامشده با خبرگان صنعت بانکداری توسعه داده شدهاست. پرسشنامه ای بر مبنای آن طراحی شده و بین مشتریان بانک اقتصاد نوین )اولین بانک خصوصی کشور( توزیع شده تا میزان تأثیر مؤلفه های مختلف شناساییشده بر پذیرش این فناوری بررسی شود. از رویکرد معادالت ساختاری برای بررسی فرضیههای تحقیق و تأیید مدل مفهومی تحقیق استفاده شدهاست. نتایج مدل آماری نشان میدهد، مدل پیشنهادی برازنده دادهها میباشد و مؤلفههای اعتماد و امنیت بیشترین تأثیر را بر پذیرش این فناوری دارد. همچنین هیجان های درونی کاربران حقوقی بر خالف کاربران حقیقی بر پذیرش این نوع فناوری تأثیری ندارد.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 24
سال انتشار: 1394
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع