تعداد دانلودها 15936
تعداد پایان نامه 1425
تعداد مقاله 3565
بارگذاری شده5365
  • دانلود مقاله مدیریت دولتی
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود طرح کسب و کار(BP)
  • دانلود کتاب
  • دانلود مقاله حسابداری
  • دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
  • مقالات تحقیقات علمی
  • مقالات اقتصاد

مطالعات گذشته نشان می‌دهد که هر یک از فعالیت های بازاریابی می تواند بر روی ارزش ویژه یک برند تاثیر گذار باشد. یکی از اهداف این مقاله بررسی تاثیر آمیخته تبلیغات بر ارزش ویژه برند از طریق دانش، وفاداری و ارتباط با برند محصولات یک شرکت تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی معروف در تهران است، پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نحوه گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها، توصیفی از نوع همبستگی است، با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری از روش نمونه گیری چند مرحله ای استفاده و نمونه با حجم ۳۸۴ نفر انتخاب گردید و در نهایت تعداد ۳۲۵ پرسشنامه بازگشت و جمع‌آوری شد. نتایج نشان داد که آمیخته تبلیغات توانسته است از طریق دانش برند برای رابطه با برند وفاداری به برند اثر داشته باشد و رابطه با برند و وفاداری به برند نیز بر روی عسل ویژه برند تاثیر گذار بوده است.

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 15
سال انتشار: 1392
حجم فایل: 552KB
قیمت: 4,000 تومان
خرید و دانلود

ارتباط با ما

  • شماره پشتیبانی برای ارتباط از طریق
  • واتساپ: 09925245046
  • پست الکترونیک: acapaper3.gmail.com
  • کانال تلگرام: acapaper_group
  • پیج اینستاگرام: acapaper_group

ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید
فایل تست شده
پرداخت آنلاین
تضمین کیفیت
دانلود سریع