مطالعات گذشته نشان میدهد که هر یک از فعالیت های بازاریابی می تواند بر روی ارزش ویژه یک برند تاثیر گذار باشد. یکی از اهداف این مقاله بررسی تاثیر آمیخته تبلیغات بر ارزش ویژه برند از طریق دانش، وفاداری و ارتباط با برند محصولات یک شرکت تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی معروف در تهران است، پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نحوه گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها، توصیفی از نوع همبستگی است، با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری از روش نمونه گیری چند مرحله ای استفاده و نمونه با حجم ۳۸۴ نفر انتخاب گردید و در نهایت تعداد ۳۲۵ پرسشنامه بازگشت و جمعآوری شد. نتایج نشان داد که آمیخته تبلیغات توانسته است از طریق دانش برند برای رابطه با برند وفاداری به برند اثر داشته باشد و رابطه با برند و وفاداری به برند نیز بر روی عسل ویژه برند تاثیر گذار بوده است.